Raspisan natječaj za 24 trajektne linije

Bez autora
Nov 09 2011

Agencija za obalni linijski promet raspisala je koncesijski natječaj za 24 trajektne linije. To je najveći takav natječaj u hrvatskom pomorstvu i obuhvaća praktički cijeli postojeći sustav trajektnog prometa na Jadranu, priopćeno je u utorak iz Agencije. Koncesijski natječaj raspisan je na temelju odluke Upravnoga vijeća Agencije, a u srijedu, 9. studenoga, izlazi u Narodnim novinama. Od 24 linije šest je dohodovnih te će zainteresirani brodari morati ponuditi što veći iznos koncesijske naknade, dok će za održavanje 18 nerentabilnih linija brodarima biti odobrena potpora. Dohodovne su trajektne linije, prema podacima Agencije, Valbiska-Merag, Brestova-Porozina, Prizna-Žigljen, Jablanac-Mišnjak, Biograd-Tkon te Split-Supetar. Uz te, koncesijski natječaj raspisan je za još 18 linija, primjerice Zadar-(Ošljak)-Preko, Šibenik-Zlarin-Kaprije-Žirje, Vis-Split, Lastovo-Vela Luka-Split, Drvenik Veli-Drvenik-Mali-Trogir-Split, Split-Stari Grad, Split-Rogač, Dubrovnik-Suđurađ-(Lopud)...

Raspisan natječaj za 24 trajektne linijeAgencija za obalni linijski promet raspisala je koncesijski natječaj za 24 trajektne linije.

To je najveći takav natječaj u hrvatskom pomorstvu i obuhvaća praktički cijeli postojeći sustav trajektnog prometa na Jadranu, priopćeno je u utorak iz Agencije. Koncesijski natječaj raspisan je na temelju odluke Upravnoga vijeća Agencije, a u srijedu, 9. studenoga, izlazi u Narodnim novinama.

Kako se ističe, od 24 linije šest je dohodovnih te će zainteresirani brodari morati ponuditi što veći iznos koncesijske naknade, dok će za održavanje 18 nerentabilnih linija brodarima biti odobrena potpora. Dohodovne su trajektne linije, prema podacima Agencije, Valbiska-Merag, Brestova-Porozina, Prizna-Žigljen, Jablanac-Mišnjak, Biograd-Tkon te Split-Supetar. Uz te, koncesijski natječaj raspisan je za još 18 linija, primjerice Zadar-(Ošljak)-Preko, Šibenik-Zlarin-Kaprije-Žirje, Vis-Split, Lastovo-Vela Luka-Split, Drvenik Veli-Drvenik-Mali-Trogir-Split, Split-Stari Grad, Split-Rogač, Dubrovnik-Suđurađ-(Lopud)...

Zbog specifičnosti plovidbenoga reda natječaj za koncesioniranje triju linija na zadarskom području - Zadar-Ist-Olib-Silba-Premuda-Mali Lošinj, Zadar-Sestrunj-Zverinac-Molat i Zadar-Bršanj-Rava - obavit će se u paketu, napominju u Agenciji. Zajednički će biti i natječaj za linije Ubli-Vela Luka-Split i Ubli-Vela Luka. Zadnji rok za predaju ponuda Agenciji je 30. travnja 2012. godine u 15 sati bez obzira na način dostave. Najavljeno je da će stručna povjerenstva otvoriti prispjele ponude 3. svibnja 2012., a odluka o odabiru koncesionara bit će donesena u roku 60 dana od isteka roka za dostavu ponuda.

Budući da je natječaj radi dodjele koncesija na trajektne linije najzahtjevniji za brodare, ostavljeno im je gotovo šest mjeseci za pripremu prijava.

Uz nacionalnoga brodara Jadroliniju, koji sad održava 23 od 24 trajektne linije iz natječaja, očekuje se i pojava novih trajektnih brodara, ističu u Agenciji. S brodarima čije ponude budu prihvaćene bit će potpisani ugovori koji će, sukladno amandmanima na Direktivu Europske unije 3577/92, vrijediti do 31. prosinca 2016. Nakon toga raspisat će se novi natječaji na kojima će ravnopravno moći sudjelovati svi zainteresirani brodari iz Europske unije, navodi se u priopćenju.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik